Η αστάθεια και το κλίμα αβεβαιότητας που κυριαρχούν το τελευταίο τετράμηνο στην οικονομία δεν είναι ικανές για να ανακόψουν τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της «Μασούτης ΑΕ». Η εταιρεία για το 2015 έχει σχεδιάσει και προχωράει στην υλοποίηση επενδύσεων στο δίκτυο λιανικής, υψηλότερων κατά 40% από εκείνων της περυσινής χρονιάς.
Η «Μασούτης», η πρώτη λιανεμπορική στη Βόρεια Ελλάδα, έχει προϋπολογίσει για το 2015 επενδύσεις 21 εκατ. ευρώ σε νέα καταστήματα και ανακαινίσεις υπαρχόντων, όταν πέρυσι οι επενδύσεις στο δίκτυο ήταν της τάξης των 15 εκατομμυρίων.
Η λιανεμπορική ανοίγει το νέο γύρο επενδύσεων και επεκτάσεων, πετυχαίνοντας παράλληλα να αυξήσει το τζίρο της κατά 2% στο δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2015, παρά τον έντονο ανταγωνισμό στον κλάδο και τη συγκράτηση στις δαπάνες από πλευράς καταναλωτών.
H εταιρεία επεκτείνεται νοτιότερα, πηγαίνει στη Φθιώτιδα και στη πρωτεύουσα Λαμία, ενώ σταδιακά απλώνει το δίκτυό της σε περισσότερα νησιά.
Ήδη, μέσα στο 2015 άνοιξε τα δύο πρώτα σούπερ μάρκετ στη Χίο ( είχε παρουσία μόνο σε Λήμνο και Λέσβο), ενώ μέσα στον Απρίλιο πρόκειται να ανοίξει κατάστημα στη Λαμία και ακόμη ένα κατάστημα στη Λάρισα, αυξάνοντας τα σημεία στο νομό, σε έξι, μαζί με το cash & carry.
To πρόγραμμα ανάπτυξης του δικτύου ξεδιπλώνεται τους επόμενους μήνες και έτσι πιθανότατα μέσα στο Μάιο ανοίγει νέο κατάστημα στη περιοχή ‘Βυζάντιο’ της Θεσσαλονίκης, ενώ ακολουθούν και δύο νέα σούπερ μάρκετ επί της οδού Λαγκαδά, το ένα κοντά στην αρχή της οδού και στη πλατεία Δημοκρατίας και, το άλλο, λίγο μετά τη στροφή προς Νεάπολη.
Με τις παραπάνω προσθήκες οκτώ νέων καταστημάτων στο δίκτυο, με οργανική ανάπτυξη, η αλυσίδα θα φτάσει στο τέλος του έτους να αριθμεί 262 σημεία πωλήσεων.
Voria.gr (Άννη Καρολίδου)