Κάλεσμα στους κατοίκους και στους φορείς της Λάρισας απηύθυνε ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης να συμμετέχουν στην διαδικασία διαβούλευσης για το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Λάρισας, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στο Δημαρχείο.
Ο κ. Καλογιάννης τόνισε ότι είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την πόλη και τον δήμο συνολικά, το οποίο θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της Λάρισας για την επόμενη 15ετία και στόχο έχει να κερδίσει σταδιακά το στοίχημα της εξωστρέφειας.
Το κείμενο της διαβούλευσης αποτελεί ένα πρώτο πλαίσιο βασικών κατευθύνσεων στη συνολική προσπάθεια που πραγματοποιεί ο Δήμος Λαρισαίων σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής (ΕΤΟΥΣΕΠ) του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και πρόκειται στην ουσία για μια σημαντική προσπάθεια, που ως στόχο έχει η πόλη και συνολικά ο Δήμος μας να αποκτήσει, βάσει επιστημονικής μεθοδολογίας και προσέγγισης, «τουριστική ταυτότητα».
Πιο συγκεκριμένα, στη διαδικασία διαβούλευσης οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να σχολιάσουν:
Α) τις βασικές κατευθύνσεις που προδιαγράφονται από το σχέδιο μάρκετινγκ
Β) την ταυτότητα και τις ομάδες στόχους.
Γ) τα εξειδικευμένα πακέτα προώθησης της ταυτότητας και της εικόνας στις ομάδες στόχους
Ο κ. Καλογιάννης ανέφερε επίσης ότι «το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ είναι από τα πρώτα που εκπονούνται στην Ελλάδα, για αυτό τον λόγο καλώ τους πολίτες να καταθέσουν με ωριμότητα και σαφήνεια τις απόψεις σας, που θα βοηθήσουν όλους μας – Δήμο και επιστημονική ομάδα- να αποκτήσει ο Δήμος μας “σαφές στίγμα” και “ταυτότητα”, σε ένα απαιτητικό εσωτερικό και διεθνές περιβάλλον».
H διαδικασία διαβούλευσης ξεκίνησε την περασμένη Παρασκευή στην ιστοσελίδα του Δήμου Λαρισαίων και η προθεσμία για να καταθέσει κάποιος πολίτης τις απόψεις του είναι μέχρι τις 17 Απριλίου, στο e-mail diavouleysh1@larissa-dimos.gr.