Τα My market έχουν διαμορφώσει εδώ και χρόνια μια σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή, τόσο λόγω της ποιότητας των προϊόντων όσο και της ελκυστικής πολιτικής τιμών που ακολουθεί με σημαντικές προσφορές όλες τις ημέρες της εβδομάδας.
Από την έναρξη της πρωτοβουλίας «Καλάθι του Νοικοκυριού» είναι η αλυσίδα που για 3η σερί εβδομάδα παρουσιάζει το μεγαλύτερο ποσοστό μείωσης. Έτσι δεν προξενεί εντύπωση ότι η μεγάλη αλυσίδα με τα πάνω από 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, κερδίζει την προτίμηση των πελατών και αυτή την -αναμφίβολα, δύσκολη οικονομικά για όλους- περίοδο.
Και κερδίζει την προτίμηση των καταναλωτών και στο Καλάθι της Νοικοκυριού, αφού μια προσεκτική ματιά και αποτίμηση δείχνει ότι πρόκειται για το πιο value for money «Καλάθι του Νοικοκυριού». Συγκεκριμένα, τα My market σχεδίασαν το καλάθι τους σεβόμενα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών επιλέγοντας σε μεγάλο ποσοστό, επώνυμα αγαπημένα προϊόντα που σταθερά περιλαμβάνονται στα καλάθια των πελατών.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η επίσκεψη του Υπουργού Ανάπτυξης, την πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου, ανέδειξε τα My market ως την αλυσίδα με τις καλύτερες και πιο ευδιάκριτες σημάνσεις. Με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά, δημιουργήθηκαν οι προδιαγραφές για τη σήμανση σε όλες τις αλυσίδες, κάτι που αν μη τι άλλο λέει πολλά.