Στην απάντηση του Γραφείου Τύπου Δ. Λαρισαίων σε ανακοίνωση του ΤΕΕ ΚΔ Θεσσαλίας, αναφέρονται τα εξής:
"Είναι πραγματικά θλιβερό να παρακολουθεί κανείς την απόπειρα μιας μικρής ομάδας κομματικών στελεχών να μετατρέψουν έναν ιστορικό θεσμό, όπως το ΤΕΕ Κεντροδυτικής Θεσσαλίας σε προπαγανδιστικό μηχανισμό ενόψει των δημοτικών εκλογών. Θλιβερό για το ρόλο του Τμήματος, την ιστορία του, αλλά και τη δυναμική του που καθορίζεται από το πλήθος των εξαιρετικών επιστημόνων που εκπροσωπεί – αλήθεια συμφωνούν με την ανακοίνωση οι χιλιάδες μηχανικοί μέλη του Τμήματος;
Κατ’ αρχάς να ενημερώσουμε τη σημερινή διοίκηση του Τμήματος, ότι όποιος θέλει να πάρει μέρος στις δημοτικές εκλογές, τίθεται υποψήφιος συμμετέχοντας σε ψηφοδέλτιο κάποιας παράταξης. Δεν χρησιμοποιεί τη σφραγίδα των θεσμοθετημένων οργάνων της πολιτείας για να κάνει προπαγάνδα υπέρ κάποιων συνδυασμώνή ακόμα χειρότερα του εαυτού του!. Αυτά είναι πρωτόγνωρα ζητήματα για την πόλη μας αλλά και για το κύρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου.
Στην μακροσκελή ανακοίνωση της διοίκησης του Τμήματος, διαβάζουμε ότι ο Δήμαρχος της πόλης μετατράπηκε σε «τραμπούκο» και χρησιμοποιεί τακτικές τραμπουκισμού. Επειδή άσκησε – σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση – μπούλινγκ στον εκπρόσωπο του κ. Αχιλλέα Κέλλα (γνωριζόμαστε σ’ αυτή την πόλη) για τις απόψεις που κατέθεσε σχετικάμε την οδό Τάκη Τσιόγκα. Ο οποίος κ. Κέλλας αφού εκφώνησε το «διάγγελμα» του, προτείνοντας στην ουσία αλλαγή του εγκεκριμένου -εδώ και πολλά χρόνια και από διαδοχικές δημοτικές αρχές - Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου, αποχώρησε από την αίθουσα προς …δόξαν του δημοκρατικού διαλόγου – χωρίς φυσικά να ακούσει κανέναν αντίλογο. Τώρα πως γίνεται να υπέστη μπούλινγκ ενώ είχε ήδη φύγει, αυτό μόνο η «φωτισμένη» διοίκηση του ΤΕΕ Κεντρικής – Δυτικής Θεσσαλίας μπορεί να εξηγήσει.
Η «επιστημονική» κριτική τώρα της διοίκησης του Τμήματος, καταφέρεται κατά του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) το οποίο αποτελεί υποχρέωση για τους Δήμους και ο Δήμος Λαρισαίων είναι από τους πρώτους στην Ελλάδα που σχεδίασε και υλοποιεί. «Προκαλεί και θα συνεχίσει να προκαλεί προβλήματα» απεφάνθη ο «επιστημονικός» (και όχι προεκλογικός) λόγος της διοίκησης του Τμήματος. Συμπέρασμα που προέκυψε χωρίς κάποια επιστημονική τεκμηρίωση, χωρίς συμμετοχή σε διαβούλευση, αλλά με μανδύα επιστημονικό. Τόσο επιστημονικό, όσο η παλιότερη πρόταση της ίδιας ομάδας στελεχών, να μετατρέψουμε τις αυλές των σχολείων σε χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων. Ευτυχώς βέβαια, η δημοτική αρχή παρουσίασε πρόσφατα ολοκληρωμένο σχέδιο για τη διαχείριση της στάθμευσης στην πόλη, που θα λύσει το πρόβλημα με πραγματικά επιστημονικό τρόπο και σύγχρονα μέσα και όχι με αλχημείες.
Και βέβαια κατηγορεί τη δημοτική αρχή η συγκεκριμένη ανακοίνωση ότι στοχεύει στην αλλαγή νοοτροπίας των πολιτών με επιβολή της άποψης της, «όπως γίνεται στα ολοκληρωτικά καθεστώτα». Τότε, ας προτείνουν τη στάθμευση των αυτοκινήτων και πάνω στις πλατείες, στους πεζόδρομους ή στα πάρκα της πόλης (εκτός από τις αυλές των σχολείων) για να δικαιωθεί η «δημοκρατικότητα» της ομάδας των κομματικών στελεχών.
Ο Δήμος Λαρισαίων διαχρονικά σεβάστηκε, συμβουλεύτηκε και συνεργάστηκε με το ΤΕΕ, όπως με όλους τους θεσμικούς φορείς της πόλης. Το ΤΕΕ έχει κερδίσει το σεβασμό όταν λειτούργησε θεσμικά, με επιστημονικό τρόπο και προς το συμφέρον της πόλης. Ας ελπίσουμε ότι και η σημερινή ηγετική του ομάδα θα κάνει το ίδιο και θα σταματήσει να παριστάνει τον μηχανισμό προπαγάνδας των κομματικών της φίλων. Τότε θα έχει τον απόλυτο σεβασμό, όχι μόνο της δημοτικής αρχής, αλλά και των μηχανικών μελών του Τμήματος όπως και ολόκληρης της κοινωνίας".