Ενημερώνουμε τους πολίτες ότι, προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες αναβάθμισης του πληροφοριακού συστήματος του Δήμου και μετάπτωσης δεδομένων στο νέο κεντρικό εξυπηρετητή, που υποστηρίζει την πλειονότητα των εφαρμογών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών των υπηρεσιών του Δήμου Λαρισαίων, θα διακοπεί η λειτουργία του από την Πέμπτη 09-03-2023 και ώρα 06:00 έως την Παρασκευή 10-03-2023 και ώρα 07:00.
Λόγω της διακοπής της παροχής των υπηρεσιών του πληροφοριακού συστήματος, κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα δεν θα είναι διαθέσιμες οι εξής υπηρεσίες:
- Πρωτοκόλληση αιτήσεων/εγγράφων των πολιτών (Εξαιρείται, και θα γίνεται η παραλαβή αιτήσεων για την ανακοίνωση προσλήψεων ΣΟΧ 3 / 2023)
- Οικονομικές συναλλαγές στο ταμείο του Δήμου (Δημαρχείο) και στο ταμείο του Κοιμητηρίου (Νέο Κοιμητήριο)
- Εξυπηρέτηση του κοινού στον Τμήμα Εσόδων (ΤΑΠ, τραπεζοκαθίσματα, δήλωση τετραγωνικών ΔΕΗ κλπ)
- Υποδοχή Ηλεκτρονικών αιτήσεων μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας του Δήμου Λαρισαίων
Θα λειτουργούν ΚΑΝΟΝΙΚΑ:
- Οι Υπηρεσίες Ληξιαρχείου – Μητρώου Πολιτών
- Οι Υπηρεσίες Δημοτολογίου – Μητρώου Πολιτών
- Το σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Novoville
- Οι Υπηρεσίες της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας (Ρούζβελτ & Οικονόμου εξ Οικονόμων)
- Οι Υπηρεσίες της Δ/νσης Εξυπηρέτησης Πολιτών (όλα τα ΚΕΠ)
- Οι Θυρίδες του Δήμου Λαρισαίων (μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης – gov.gr)
- Τα Ψηφιακά ραντεβού - MyDIMOSlive (μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης – gov.gr)