Τέθηκε σε λειτουργία στο Δήμο Κιλελέρ η ηλεκτρονική εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων πολιτών 4myCity η οποία αποτελεί μία ακόμη προσπάθεια του Δήμου να έρθει πιο κοντά στους δημότες του.
H νέα πλατφόρμα αφορά στη διαχείριση των καθημερινών προβλημάτων του πολίτη και επιτρέπει την άμεση επικοινωνία και συνεργασία του με το Δήμο σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του, όπως για παράδειγμα χαλασμένοι δρόμοι, συλλογή κλαδιών κ.λπ. Ο κάθε πολίτης μπορεί πλέον να αναφέρει ένα πρόβλημα που έχει εντοπίσει, να καταγράψει ένα περιστατικό τη στιγμή ακριβώς που συμβαίνει και να προτείνει τρόπους βελτίωσης και επίλυσης μιας κατάστασης.
Η εφαρμογή:
-ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για όποιο συμβάν λαμβάνει χώρα στο Δήμο,
-παρακολουθεί την πορεία του προβλήματος που αναφέρθηκε παρέχοντας πλήρη εικόνα για κάθε στάδιο,
-απεικονίζει τη συνολική κατάσταση των προβλημάτων, αποτυπώνει τις τάσεις -επιθυμίες των πολιτών και εξάγει χρήσιμα στατιστικά δεδομένα,
– ενισχύει τον προγραμματισμό και το συντονισμό των υπηρεσιών του δήμου
-διευκολύνει τον έλεγχο των διαδικασιών,
-συμβάλλει στην ταχύτερη επίλυση θεμάτων και ενδυναμώνει την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ δημοτών και Δήμου και τέλος,
-καλλιεργεί το πνεύμα συλλογικότητας ενισχύοντας την εικόνα του Δήμου.
Τα οφέλη για τον πολίτη από την εφαρμογή είναι πολλά και σημαντικά. Οι πολίτες :
-ενημερώνονται για σημαντικά ζητήματα της καθημερινότητας,
-έχουν τη δυνατότητα να δουν όλες τις αναφορές οι οποίες έχουν δηλωθεί μέσα στο σύστημα, παρακολουθούν την εξέλιξη τους και μάλιστα έχουν τη δυνατότητα να επισημαίνουν αυτές που θεωρούν ότι χρήζουν άμεσης διευθέτησης,
-καλλιεργείται η αμφίδρομη επικοινωνία τους με το Δήμο και
-ενισχύεται η συμμετοχή και η ενεργοποίηση τους με τη συνδρομή τους στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής της τοπικής κοινωνίας καθώς και με την επιτάχυνση της επίλυσης των προβλημάτων.
Ο πολίτης συμμετέχει στο 4mycity ακολουθώντας μια απλή διαδικασία. Αρχικά εγγράφεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα https://4mycity.kileler.gov.gr ή/και μέσω της εφαρμογής 4myCity ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΕΛΕΡ, διαθέσιμο σε playstore και Appstore. Από τη στιγμή που γίνει η εγγραφή αποτυπώνει – διαλέγει την κατηγορία του προβλήματος, τη διεύθυνση στην οποία αυτό βρίσκεται και ανεβάζει στο σύστημα τη φωτογραφία που το πιστοποιεί. Από κει και πέρα ενημερώνεται για την όλη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος, δηλαδή από τη στιγμή που θα ξεκινήσει το αίτημα ως την οριστική επίλυσή του.
Με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής 4mycity ο δήμαρχος Κιλελέρ Θανάσης Νασιακόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Έχοντας ως υποδομή το πληροφοριακό σύστημα εξυπηρέτησης πολιτών του Δήμου Κιλελέρ εξελίξαμε και δημιουργήσαμε τη νέα πλατφόρμα 4MyCity για τη διαχείριση των καθημερινών προβλημάτων του πολίτη, λαμβάνοντας υπόψη πρωτίστως ότι οι εξελίξεις στο τομέα των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής αναπτύσσονται με ραγδαίο ρυθμό.
Ο Δήμος Κιλελέρ αλλάζει σταδιακά αναπτυξιακό μοντέλο και προσανατολισμό και υιοθετεί ένα καινούργιο ρόλο. Ένα ρόλο που επηρεάζει την καθημερινότητα του πολίτη σε όλους σχεδόν τους τομείς. Είναι επομένως περισσότερο από ποτέ επιτακτική η ανάγκη να αντιμετωπίζει τις τεράστιες ευκαιρίες και προκλήσεις που δημιουργούνται μέσω της ορθής χρήσης των τεχνολογικών λύσεων οι οποίες αυξάνουν την παραγωγικότητα, μειώνουν το κόστος και βελτιώνουν τις παροχές τους μέσα από άμεσες διαφανείς και δυναμικές υπηρεσίες.
Η ανάδειξη του Δήμου Κιλελέρ σε ένα αναπτυξιακό και αποτελεσματικό φορέα παροχής τοπικών δημοσίων υπηρεσιών ήταν και είναι το όραμά μας. Ένα όραμα που σχετίζεται με το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων οικονομικής ανάπτυξης, κοινωνικής πολιτικής, προστασίας του περιβάλλοντος και άλλα.
Με την εφαρμογή διαχείρισης αιτημάτων πολιτών 4myCity, βελτιώνουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών, την ποιότητα και την αποδοτικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Αναδιοργανώνουμε-ανασχεδιάζουμε τις δομές και τον προσανατολισμό τους σε στόχους και σε μετρήσιμα αποτελέσματα. Επιτυγχάνουμε τη συνεργασία και το συντονισμό μεταξύ των εσωτερικών υπηρεσιών του Δήμου με άλλους δημόσιους κοινωνικούς και ιδιωτικούς φορείς. Μα πάνω απ’ όλα αναπτύσσουμε τη διαδικασία συμμετοχής του συνδημότη μας, τον οποίο πλέον αντιμετωπίζουμε όχι μόνο ως χρήστη των δημοσίων υπηρεσιών αλλά κυρίως ως ενεργό πολίτη».