Όσο μεγαλώνει η φτώχεια απλώνεται και ο τζόγος. Άνθρωποι εθισμένοι στο στοίχημα δυστυχούν, νοικοκυριά πτωχεύουν, ενώ το κράτος αδιαφορεί και τσεπώνει χρήμα. Ίδια εικόνα, στις εισπράξεις, και στα Μέσα Ενημέρωσης καθώς τα καχεκτικά διαφημιστικά έσοδα ενισχύονται σημαντικά από τις καμπάνιες των στοιχηματικών εταιρειών. Είναι ενδεικτικό ότι η Κaizen (μητρική της Stoiximan) με μερίδιο αγοράς 40% στην Ελλάδα, εμφάνισε φέτος έσοδα εξαμήνου 675 εκ. ευρώ από (κρατηθείτε)… 231 εκ. ευρώ το περσινό διάστημα.
Αφορμή για τα παραπάνω η χορηγία της Stoiximan σε σχολεία της Καρδίτσας και στην μπασκετική ομάδα της πόλης. Κάτι είναι και αυτό, έστω από τα λεφτά (κάμποσων) κατεστραμμένων…
Από τη στήλη Kampos Land, By Kostas Tolis
Copyright Kosmos newspaper, Larissa