Tα My marke tτίμησαν την Ημέρα της Μητέρας στις 12 Μαΐου και σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Be-Live, για 2η συνεχόμενη χρονιά, καλύπτουν πλήρως τα έξοδα για τρεις θεραπείες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής σε εργαζομένους τους, στηρίζοντας έμπρακτα την επιθυμία τους να μεγαλώσουν την οικογένειά τους.

Η συνεργασία με τη Be-Live ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας και την Ημέρα του Πατέρα, προσφέροντας τις θεραπείες σε εργαζομένους της εταιρείας που τις έχουν ανάγκη, αλλά δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις οικονομικές απαιτήσεις τους.

Τα τρία ζευγάρια θα επιλεχθούν με βάση ιατρικά, οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια που έχει ορίσει η Be-Live, μέσα από μία διάφανη και αξιόπιστη διαδικασία. Βασικό κριτήριο ένταξης ενός ζευγαριού στο πρόγραμμα είναι ένας από τους δύο συζύγους να ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, ενώ συμμετοχή μπορεί να δηλώσει κάθε εργαζόμενος/εργαζόμενη, από όλη την Ελλάδα.

Τα Mymarket, υποστηρίζουν έμπρακτα το θεσμό της οικογένειας και με κάθε ευκαιρία θέλουν να τον ενδυναμώνουν. Η συνέχιση της κίνησης αυτής για δεύτερη χρονιά επιβεβαιώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στους ανθρώπους της και στο δικαίωμα όλων για τη δημιουργία της οικογένειας που ονειρεύονται! 

Αναφορικά με την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας σχολίασε: «Είμαστε περήφανοι που για 2η χρονιά συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με την Be-Live, στηρίζοντας έμπρακτα το θεσμό της οικογένειας, που αποτελεί και έναν από τους βασικούς πυλώνες της Εταιρικής μας Υπευθυνότητας. Η ανταπόκριση των ανθρώπων μας σε αυτή την κίνηση ήταν μεγάλη και ήδη τα πρώτα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας μας, από την πρώτη χρονιά υλοποίησης της, έχουν πλέον ευχάριστα νέα να μοιραστούν μαζί μας. Μία από τις συναδέλφους μας έχει τη χαρά να κυοφορεί, ενώ οι άλλες τρεις βρίσκονται στο στάδιο της θεραπείας, και τους ευχόμαστε τα καλύτερα!». 

Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας, τα Mymarketδημιούργησαν ένα ξεχωριστό video, που αναδεικνύει την αξία του να είσαι Μητέρα, και μπορείτε να το δείτε εδώ: youtube.com

 

Σχετικά με τα Mymarket:

Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα supermarket με 249σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1976. Το 2021εισήλθαν στον επιχειρηματικό χώρο των καταστημάτων της γειτονιάς, μέσω του μοντέλου franchising και την ονομασία: MymarketLocal. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα Mymarket συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον, η Βιώσιμη Ανάπτυξη και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.

Σχετικά με τη Be-Live:

Η Be-Live ιδρύθηκε το 2019 από τους γυναικολόγους αναπαραγωγής Βασίλη Δ. Κελλάρη και Χάρη Χ. Χηνιάδη. Η ομάδα της Be-Live απαρτίζεται από έμπειρους επαγγελματίες  που προέρχονται την ιατρική και γενικότερα επιστήμες υγείας καθώς και άλλους τομείς όπως η οικονομία, η επικοινωνία, η ενημέρωση κ.λπ.. Η δράση της Be-Live ενισχύεται με τη συμμετοχή εθελοντών, εταιρειών, χορηγών και φίλων. Το όραμα της Be-Live είναι να βοηθήσει υπογόνιμα ζευγάρια που επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί. Στο πλαίσιο του οράματος για ένα μέλλον όπου το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα θα έχει μειωθεί, η αποστολή της Be-Live είναι η προώθηση και εξασφάλιση πρόσβασης οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας και η ενημέρωση και ευαισθητοποίησης των κρατικών φορέων και δομών του κοινού σχετικά με την υπογονιμότητα.