Ο Δήμος Φαρσάλων ενημερώνει τους ιδιοκτήτες κατοικιών των οποίων η πρώτη και η δευτερεύουσα κατοικία επλήγησαν από την πρόσφατη σφοδρή κακοκαιρία (καταρρακτώδης βροχή, ισχυρή ανεμοθύελλα και έντονη χαλαζόπτωση) που εκδηλώθηκε στη Δημοτική Κοινότητα Βρυσιών την Τρίτη 20 Αυγούστου 2024, να προσέλθουν στον Δήμο Φαρσάλων (Δημαρχείο-ισόγειο) να καταθέσουν αίτηση στον Δήμο Φαρσάλων (σύμφωνα με το υπόδειγμα) ώστε η αρμόδια Επιτροπή Καταγραφής Ζημιών του Δήμου Φαρσάλων να προβεί στην ολοκλήρωση της διενέργειας αυτοψιών και ελέγχων.
Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα διαρκέσει από τη Δευτέρα 16-09-2024 έως και την Παρασκευή 4-10-2024 και ώρα 14.00 μ.μ. και θα γίνεται είτε αυτοπροσώπως στο ισόγειο του Δημαρχείου Φαρσάλων (Γραφείο 01- Τηλέφωνο επικοινωνίας 24913 50100), είτε ταχυδρομικώς στη Δ/νση: Δήμος Φαρσάλων –Πατρόκλου 3-40300, Φάρσαλα ή τέλος ηλεκτρονικά (σε μορφή pdf) στο e.mail: protokolo@dimosfarsalon.gr
Αρμόδιος Υπάλληλος Αλέξανδρος Μανδυλάς.
Η οικονομική ενίσχυση των πολιτών θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθμό 33862 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1699/τ. Β’/6-05-2019)«Διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης πολιτών που πλήττονται από φυσικές καταστροφές» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με α) την αριθ. 31ΕΞ./11-08-2023/(5072/ΦΕΚ Β΄/16-08-2023) Κοινή Υπουργική Απόφαση. β) την αριθ. 20743/ΓΔστ 1 (ΦΕΚ Β΄/5761/3-10-2023) Κοινή Υπουργική Απόφαση.
* Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις να φέρουν το γνήσιο της υπογραφής ή μέσω gov.gr.