Την αποκατάσταση των οδικών υποδομών (δρόμοι – γέφυρες) αντί της Περιφέρειας Θεσσαλίας αλλά και των σχολείων αντί των δήμων, έχει αναλάβει σε πρώτο επίπεδο, το υπουργείο Υποδομών. Παράλληλα θα ασχοληθεί και με τις ζημιές στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ως εποπτεύον υπουργείο στον ΟΣΕ
Σε ότι αφορά στο θέμα του τρένου, η πρώτη κίνηση του υπουργείου αφορά τον ΟΣΕ. Όπως ανέφερε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας, προχώρησε η δέσμευση 14 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση της μίας από τις δύο γραμμές στο τμήμα Δομοκός – Λάρισα και ακολούθως ο ΟΣΕ κάλεσε τέσσερις τεχνικές εταιρείες να αναλάβουν τα έργα.
Ο ΟΣΕ εκτίμησε ότι χρειάζεται ενάμιση μήνας για να ολοκληρωθούν οι εργασίες, ωστόσο η ημερομηνία επαναλειτουργίας της γραμμής έχει ήδη μετατεθεί μία φορά για τα τέλη Νοεμβρίου. Στόχος είναι η επαναλειτουργία της να ξεκινήσει στις αρχές Δεκεμβρίου με τις εμπορικές αμαξοστοιχίες και, εφόσον αποσυμφορηθούν Αθήνα και Πειραιάς, να ακολουθήσουν και οι επιβατικές αμαξοστοιχίες.
Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης έχουν δεσμευτεί ακόμα 180 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης για την κανονική επαναφορά της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη αλλά και του τμήματος Παλαιοφάρσαλος – Βόλος, μέρη του οποίου έχουν καταστραφεί.
Λ.Ε. thessaliaeconomy.gr