Πολλά από τα μεγάλα έργα για υποδομές που ελπίζαμε ότι θα δούμε μέσω του νέου ΕΣΠΑ, οδεύουν ολοταχώς για τα …συρτάρια του Υπουργείου. Κι αυτό γιατί η μεγάλη μείωση του ποσού για βασικές υποδομές στο ΣΕΣ 2014-2020 αλλά και η μεγάλη «αφαίμαξη» ποσών για έργα - γέφυρες που πρέπει να ολοκληρωθούν οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε αδράνεια πολλά projects που ενώ πέρασαν το αρχικό στάδιο, έφτασαν σε μελέτες αλλά ως φαίνεται περιμένουν είτε κάποια ανακατανομή κονδυλίων είτε …ένα θαύμα για να τα δούμε τελικά να υλοποιούνται.
Έτσι, πολλά είναι ακόμα τα έργα που ουσιαστικά δεν θα τα δούμε να πραγματοποιούνται παρά τις εξαγγελίες ή τις πιέσεις βουλευτών και τοπικής κοινωνίας. Έργα τοπικής σημασίας δεν θα τα δούμε να προχωρούν εκτός και αν οι Περιφέρειες που θα παραλάβουν μεγάλα κονδύλια αποφασίσουν να «υιοθετήσουν» κάποιο μεγάλο ή μικρό έργο.
Μάλιστα, σύμφωνα με το ypodomes.gr, σε κίνδυνο βρίσκονται και τα δύο έργα ηλεκτροκίνησης της ΕΡΓΟΣΕ στη Θεσσαλία (Λάρισα-Βόλος και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα) που όπως είναι γνωστό έχουν ενταχθεί στο ΠΕΠ Θεσσαλίας και εξασφάλισαν την κατασκευή τους στο ΣΕΣ 2014-2020. Α