Επίσκεψη στο ιστορικό σχολείο Τσαριτσάνης πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας, στη διάρκεια της οποίας ενημερώθηκε από την διευθύντρια του σχολείου κ. Γεωργία Κουτσιάη, για το πρόβλημα που προέκυψε μετά την μη έγκριση ενός τμήματος ανθρωπιστικών σπουδών στη Β Λυκείου.
Μια εξέλιξη ιδιαίτερα αρνητική καθώς όπως επεσήμανε η διευθύντρια -ζητώντας την παρέμβαση του- είναι πολύ σημαντικό για όλους μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και την τοπική κοινωνία να λειτουργήσει το σχολείο με όλα τα τμήματα που δημιουργήθηκαν εξ αρχής με τις εγγραφές των παιδιών.
Ο Περιφερειάρχης, αμέσως μετά επικοινώνησε με το Υπουργείο Παιδείας, ενώ δεσμεύτηκε στη σχολική κοινότητα ότι θα παρακολουθεί την εξέλιξη του θέματος.
Σημειώνεται ότι η Β Λυκείου αριθμεί συνολικά 8 μαθητές/τριες. Με τη διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής (e-eggrafes) που ορίζει το ΥΠΑΙΘΑ τα παιδιά εγγράφηκαν κανονικά στην Β Λυκείου ως εξής: 6 μαθητές/τριες στο τμήμα θετικών σπουδών και 2 μαθητές/τριες στο τμήμα ανθρωπιστικών σπουδών.
Μετά την απόφαση του Υπουργείου 101210/Δ2/06-09-2024 και τις τρεις συνεχόμενες συμπληρωματικές, το τμήμα αυτό δεν εγκρίθηκε με αποτέλεσμα οι μαθητές /τριες να είναι ανάστατοι διότι δεν τους δίνετε η δυνατότητα να φοιτούν στο σχολείο τους, που βρίσκεται δίπλα τους και πρέπει να μετακινούνται καθημερινά 10 χλμ για το ΓΕΛ Ελασσόνας.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια του σχολείου η μη έγκριση του τμήματος δεσμεύει άλλα δύο παιδιά που εκδήλωσαν πρόθεση, με έγκαιρη αίτηση των γονέων-κηδεμόνων τους, να μετεγγραφούν από το τμήμα θετικών σπουδών στο τμήμα ανθρωπιστικών σπουδών. Αν δεν θα λειτουργήσει το τμήμα δεν είναι δυνατή η αλλαγή κατεύθυνσης όσο αφορά στο συγκεκριμένο σχολείο. Αν όμως λειτουργήσει θα γίνουν τελικά 2 τμήματα, ένα θετικών σπουδών με 4 μαθητές/τριες που είναι εγκεκριμένο ήδη και ένα ανθρωπιστικών σπουδών με 4 μαθητές/τριες επίσης.
Κατά την επίσκεψη του στο ιστορικό σχολείο, συνοδευόμενος από τον θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Βαγγέλη Αποστόλου, ο Περιφερειάρχης συζήτησε με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς ενώ ενημερώθηκε και για την ιστορία του σχολείου.