Διευκρινίσεις αναφορικά με τις πρόσφατες καταγγελίες συμβάσεων εργασίας 24 εργαζομένων, έδωσε η Τράπεζα Πειραιώς η οποία απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων εξήγησε ότι η σχετική απόφαση ελήφθη με βασικό γνώμονα την προστασία των συμφερόντων της Τράπεζας και των εργαζομένων της, οι οποίοι έχουν αποδεχθεί στα χρόνια της κρίσης μειώσεις μισθών και μεταβολές εργασιακών συνθηκών για να εργάζονται σήμερα σε ένα αξιοκρατικό περιβάλλον με υπευθυνότητα και διαφάνεια.
Πριν την καταγγελία των συμβάσεων, είχαν προηγηθεί, για περίπου ένα εξάμηνο, επανειλημμένες προσπάθειες εξεύρεσης λύσης για τη συνέχιση της απασχόλησης των 24 ατόμων στον Όμιλο, στο πλαίσιο της συμφωνίας με την ΟΤΟΕ. Οι προσπάθειες αυτές απορρίφθηκαν στο σύνολό τους από τους ίδιους, χωρίς ευθύνη της Τράπεζας.
Συγκεκριμένα, με τη μη αποδοχή της πρότασης να μετακινηθούν στην Ιntrum, όπου μεταφέρθηκε το αντικείμενο της εργασίας τους, με πλήρη διασφάλιση:
• της θέσης απασχόλησης,
• των δικαιωμάτων (εργασιακών και ασφαλιστικών),
• των προνομίων (χαμηλότοκα δάνεια και πιστωτικές κάρτες, ομαδικά ασφαλιστικά προγράμματα κλπ), και
• μπόνους 9 μισθών,
η Τράπεζα, εφαρμόζοντας τη συμφωνία της ΟΤΟΕ, πρότεινε εναλλακτικές δυνατότητες, τόσο για την απασχόλησή τους σε θέσεις εργασίας στο Όμιλο όσο και για τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου. Ειδικότερα, οι εργαζόμενοι αυτοί δεν αποδέχθηκαν προτάσεις για:
1. απασχόληση στο δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας,
2. απασχόληση σε θυγατρική της Τράπεζας στην Αττική,
3. ένταξη σε πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου με ενισχυμένες απολαβές.
Κατόπιν αυτού, η Διοίκηση, ενεργώντας υπεύθυνα απέναντι στο σύνολο των εργαζομένων, οι οποίοι στήριξαν και στηρίζουν την Τράπεζα Πειραιώς καταβάλλοντας υπέρμετρη προσπάθεια για να επιστρέψει η Τράπεζα σε κερδοφορία και να είναι σήμερα ανταγωνιστική, αναγκάστηκε να προχωρήσει στην μόνη εναπομείνασα επιλογή, αυτή της καταγγελίας των συμβάσεων εργασίας.