Με σκοπό την επίλυση τυχόν προβλημάτων που προέκυψαν στο δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στις περιοχές του Ν. Καρδίτσας, των Φαρσάλων και του Αλμυρού, μετά την επέλαση της κακοκαιρίας «ΙΑΝΟΣ», η ΕΔΑ ΘΕΣΣ προβαίνει στις κάτωθι ενέργειες:
• Υλοποίηση εργασιών patrolling, καταγραφής βλαβών δικτύου και δυσλειτουργίας. Για τη διεκπεραίωση και αποκατάσταση αυτών αξιοποιούνται πόροι από όλες τις περιοχές που δραστηριοποιείται η Εταιρεία.
• Πραγματοποιείται ο απαραίτητος έλεγχος του δικτύου που βρίσκεται υπό κατασκευή, καθώς και η καταγραφή πιθανών ζημιών και καθιζήσεων.
• Έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες ενέργειες για την απομάκρυνση των υδάτων και για την πλήρη αποκατάσταση των Γραφείων Εξυπηρέτησης Καταναλωτών στην Καρδίτσα, τα οποία έχουν τεθεί σε άμεση λειτουργία.
• Ενημερώνονται διαρκώς οι Αρχές για την εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης οποιασδήποτε βλάβης.
Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ, έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής και να διεξαχθούν όλες οι εργασίες επιτυχώς, τηρώντας αυστηρά μέτρα ασφάλειας. Επιπλέον, βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα η δομή Άμεσης Επέμβασης όπως και ο μηχανισμός απόκρισης της Εταιρείας για την αντιμετώπιση οποιουδήποτε συμβάντος.
Επισημαίνεται ότι το τηλεφωνικό κέντρο Άμεσης Επέμβασης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ (10302) λειτουργεί σε 24ωρη βάση.
Περαιτέρω ανακοινώσεις θα ακολουθήσουν μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων.