Οι καταναλωτές έχουν ήδη ξεκινήσει τις έρευνες αγοράς εν όψει της φετινής Black Friday, που θα… εορταστεί στις 29 Νοεμβρίου.

Την ίδια ώρα, τα καταστήματα της χώρας ετοιμάζουν πυρετωδώς τις τελευταίες προσφορές τους, με στόχο η φετινή Black Friday να ξεπεράσει το ρεκόρ πωλήσεων της περασμένης χρονιάς.

Οπως έχει παρατηρηθεί, οι αγορές κατά τη Black Friday… εκτινάσσονται στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.

Σε ό,τι αφορά την καταναλωτική συμπεριφορά ανδρών και γυναικών, κατά τη Black Friday, η έρευνα της Picodi δείχνει άκρως ενδιαφέροντα και μη αναμενόμενα στοιχεία.

Black Friday 2019: Πώς θα ψωνίσουν φέτος οι Ελληνες

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Picodi -που βασίζεται σε στατιστικές από το 2018 και σε έρευνα που έγινε στα τέλη Οκτωβρίου του 2019- οι Ελληνες αναμένεται να κάνουν τα ψώνια τους για τη Black Friday και μέσω διαδικτύου αλλά και «ταμπουρωμένοι» σε ουρές καταστημάτων, για να προλάβουν τις προσφορές.

Συγκεκριμένα, το 29% των ερωτηθέντων υποστήριξε ότι θα επιλέξει τα φυσικά καταστήματα και τις… ουρές κατά την προσεχή Black Friday, ενώ το 18% «ψηφίζει»… διαδίκτυο.

Η πλειοψηφία, ωστόσο, ήτοι το 53%, απάντησε ότι στη φετινή Black Friday θα ψωνίσει και μέσω διαδικτύου αλλά και στα φυσικά καταστήματα!

economistas.gr