Το Ειδικό Σχολείο Γαλανόβρυσης είναι μία από τις πλέον κρίσιμες δομές εκπαίδευσης με τεράστια συνεισφορά στην ευρύτερη περιοχή της Ελασσόνας.
Το έργο που επιτελεί είναι εξαιρετικά σημαντικό, καθώς στηρίζει τους μαθητές του με όλα τα διαθέσιμα εργαλεία χάρις στο υψηλού επιπέδου εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα, όμως, σε μαθητές του Σχολείου και τους γονείς τους επικρατεί αναστάτωση, η οποία προέκυψε από την μετακίνηση – στο μέσον του σχολικού έτους – εκπαιδευτικού σε άλλη σχολική μονάδα.
Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και έχει δημιουργήσει έντονο πρόβλημα στην καθημερινή σχολική ζωή των μαθητών που επιζητούν την εκπαιδευτικό με την οποία είχαν συνδεθεί.
Ο Θανάσης Παιδής,ο οποίος από την πρώτη στιγμή και διαχρονικά στηρίζει το σχολείο– μετά τη σχετική ενημέρωση που είχε από τους γονείς – επικοινώνησε με την διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μεταφέροντας το συλλογικό αίτημα να επιστρέψει η εκπαιδευτικός στο Ειδικό Σχολείο Γαλανόβρυσης.
Σ’ αυτό το σημείο θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι γονείς έχουν ήδη αποστείλει αυτό το αίτημα στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σε δήλωσή του ο Θανάσης Παιδής επισημαίνει τα εξής:
«Το Ειδικό Σχολείο Γαλανόβρυσης έχει κατακτήσει ξεχωριστή θέση στη ζωή της ευρύτερης περιοχής της Ελασσόνας, ενώ το έργο του είναι ανεκτίμητο καθώς προσφέρει διαρκή στήριξη και πρόοδο στους μαθητές.
Η παρουσία του είναι ευδιάκριτη στον χώρο της Ειδικής Εκπαίδευσης χάρις στην εξαιρετική δουλειά που γίνεται από όλους τους εκπαιδευτικούς. Για αυτούς τους λόγους το Ειδικό Σχολείο Γαλανόβρυσης έχει αγκαλιαστεί με αμέριστη αγάπη από το σύνολο της τοπικής κοινωνίας.
Δυστυχώς φέτος, για πρώτη φορά, δημιουργείται μεγάλη αναστάτωση, καθώς εκπαιδευτικός - στο μέσον του σχολικού έτους– μεταφέρθηκε με απόφαση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας από το Ειδικό Σχολείο Γαλανόβρυσης σε άλλη σχολική μονάδα.
Μετά από αυτήν την εξέλιξη όλοι μπορούν να αντιληφθούν τις πολυεπίπεδες συνέπειες στην καθημερινή ζωή παιδιών με ειδικές ανάγκες, για τα οποία θα έπρεπε να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού το σταθερό σχολικό περιβάλλον με την επιστροφή της εκπαιδευτικού στη θέση της.
Άλλωστε, οι δεσμοί που αναπτύσσουν οι μαθητές με τους εκπαιδευτικούς τους επιβάλλεται να μην διαταραχθούν από τεχνοκρατικές και τυπολατρικές αποφάσεις, όταν αυτές δεν λαμβάνουν υπόψη τις ειδικές συνθήκες στα ειδικά σχολεία και στις οικογένειες αυτών των παιδιών.
Όλα τα παιδιά – πολύ περισσότερο οι μαθητές σε σχολείο ειδικής αγωγής – δεν είναι αριθμοί ώστε να αντιμετωπίζονται με την ψυχρή υπηρεσιακή λογική. Απαιτείται ο απόλυτος σεβασμός στις ανάγκες τους» υπογραμμίζει, κλείνοντας, ο Θανάσης Παιδής.