Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών διοργανώνει εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου (ώρες 16:30-21:00) και το Σάββατο 17 Νοεμβρίου (ώρες 09:00-15:00), με θέμα: «Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς υγείας», στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμουστη Λάρισα.
Στόχος του σεμιναρίου είναι να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων και συγκρούσεων με απώτερο σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει θεωρητική και πρακτική επιμόρφωση μέσω ανάλυσης και επεξεργασίας περιπτώσεων, ερωτηματολογίων, roleplayingκαι τη δημιουργία μικρών ομάδων και απευθύνεται σε όλα τα στελέχη, που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες -ασθενείς και συνοδούς- της επιχείρησης.
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κ. Ιωάννης Πυρνοκόκης, ο οποίος επί σειρά ετών κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή σε Δημόσια και Ιδιωτικά Νοσοκομεία.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με τα γραφεία του ΣΘΕΒ (αρμόδια κα Ελένη Ευαγγελοπούλου), τηλ: 2410555507 & e-mail: education@sthev.gr
Εξυπηρέτηση πελατών στο χώρο της υγείας - Eκπαιδευτικό πρόγραμμα από τον ΣΘΕΒ
Επιχειρήσεις | 13 Νοε 2018, 11:53
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.