Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών πραγματοποίησε διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Παρασκευή 16 και το Σάββατο 17 Νοεμβρίου, με θέμα: «Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς υγείας».
Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων, συγκρούσεων και παραπόνων με απώτερο σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.
Με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων σεομάδες, roleplaying και casestudiesκρατήθηκε αμείωτο το ενδιαφέρον για το περιεχόμενο του σεμιναρίου ενώ έγινε και πλήρη κατανόηση αυτού πετυχαίνοντας τον αρχικό στόχο.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Ιωάννης Πυρνοκόκης, ο οποίος επί σειρά ετών κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή σε Δημόσια και Ιδιωτικά Νοσοκομεία.
Με επιτυχία το σεμινάριο του ΣΘΕΒ για την εξυπηρέτηση πελατών στο χώρο της υγείας
Επιχειρήσεις | 20 Νοε 2018, 11:09
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.