Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 16 Δεκεμβρίου 2019, στα πλαίσια των Made in Greece Awards που διοργάνωσε η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, ο Συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα έλαβε δύο σημαντικά βραβεία.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου "ο Συνεταιρισμός διακρίθηκε για το καινοτόμο προϊόν του και κατέκτησε το χρυσό βραβείο Καινοτόμου Καταναλωτικού Προϊόντος, ενώ έλαβε και ασημένιο βραβείο Καινοτόμου Προϊόντος-Μικρομεσαίας Επιχείρησης.
Με κεντρικό σύνθημα «Επιβραβεύουμε την Παραγωγή, Αναδεικνύουμε την Ελλάδα», η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ διοργάνωσε και φέτος τα Βραβεία Made in Greece, τα οποία ανέδειξαν και επιβράβευσαν παραγωγικές επιχειρήσεις και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του βραβευμένου γάλακτος ΘΕΣγάλα είναι πολλαπλό: συλλέγεται καθημερινά από τις φάρμες των μελών του ΘΕΣγάλα στη Θεσσαλία και υποβάλλεται στην όσο το δυνατόν ηπιότερη θερμική επεξεργασία, ώστε να διατηρεί τα θρεπτικά συστατικά, τις βιταμίνες, τα ιχνοστοιχεία και τη φρεσκάδα του.
Κανένα συστατικό δεν αφαιρείται κατά την παστερίωση του, η οποία γίνεται στο σύγχρονο εργοστάσιο του ΘΕΣγάλα στην Θεσσαλία. Επιπλέον, εντός 24 ωρών από τη συλλογή του, το γάλα μεταφέρεται στους Αυτόματους Πωλητές Γάλακτος, με ειδικά φορτηγά ψυγεία, σε ανοξείδωτες ψυκτικές δεξαμενές, κάτω από ψυκτική ομπρέλα.
Από το 2011 που ιδρύθηκε, ο ΘΕΣγάλα έχει διαμορφώσει έντονη συνεταιριστική δράση. Μέχρι σήμερα, αποτελεί τον πρώτο Συνεταιρισμό στη χώρα που εγκαθίδρυσε τα συμβόλαια για τη διάθεση του γάλακτος στους μεταποιητές, ενώ μείωσε το κόστος παραγωγής με τις μαζικές προμήθειες πρώτων υλών, αναπτύσσοντας δίκτυο συνεργειών με τοπικούς αγρότες.
Τα βραβεία που έλαβε ο ΘΕΣγάλα αποτελούν την καλύτερη επιβράβευση για το προϊόν και τη δράση του Συνεταιρισμού, καθώς έχουν θεσπιστεί από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, με σκοπό να ενδυναμώσουν και να διαδώσουν ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο καινοτομίας που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων."