Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών διοργανώνει εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου (ώρες 16:30-21:00) και το Σάββατο 17 Νοεμβρίου (ώρες 09:00-15:00), με θέμα: «Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς υγείας», στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου.
Στόχος του σεμιναρίου είναι να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων, συγκρούσεων και παραπόνων μέσα από ένα διαδραστικό σεμινάριο, με απώτερο σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που θα ενισχύσουν τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει θεωρητική και πρακτική επιμόρφωση μέσω ανάλυσης και επεξεργασίας περιπτώσεων, ερωτηματολογίων, roleplaying και τη δημιουργία μικρών ομάδων για την εξαγωγή συμπερασμάτων και την αντιμετώπιση δυσκολιών και απευθύνεται σε όλα τα στελέχη, που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες -ασθενείς και συνοδούς- της επιχείρησης.
Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κος Ιωάννης Πυρνοκόκης, ο οποίος επί σειρά ετών κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή σε Δημόσια και Ιδιωτικά Νοσοκομεία.
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% 2018. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής στον Ο.Α.Ε.Δ: 07 Νοεμβρίου 2018.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με τα γραφεία του ΣΘΕΒ (αρμόδια κα Ελένη Ευαγγελοπούλου), τηλ: 2410555507 & e-mail: education@sthev.gr
Σεμινάριο του ΣΘΕΒ για την εξυπηρέτηση πελατών στο χώρο της υγείας
Επιχειρήσεις | 16 Οκτ 2018, 14:56
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.