Η Περιφέρεια Θεσσαλίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Περιφέρειας Θεσσαλίας, στο πλαίσιο των δράσεων του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης – «Europe Direct» Περιφέρειας Θεσσαλίας και σε συνεργασία με το Πολιτιστικό Κέντρο Εκπαιδευτικών ν. Λάρισας, τους «Teachers 4 Europe», το Γαλλικό Ινστιτούτο Λάρισας και το Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Λάρισας «Artfools», με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου, διοργανώνουν το 2ήμερο παιδικού βιβλίου : «Απ’ το νησί της Λήμνου έως τη χώρα της φαντασίας, τα παραμύθια», το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Γαλλικό Ινστιτούτο, με ελεύθερη είσοδο (τηλέφωνο κρατήσεων : 6974578900, για ομάδες μαθητών 10:30 π.μ. - 11:30 και 11:30 - 12:30 μ.μ.).
Μαθητές της Α’θμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Θεσσαλίας έρχονται σε επαφή με τον κόσμο του ευρωπαϊκού παιδικού βιβλίου, επισκεπτόμενοι τη βιβλιοθήκη του Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας, αλλά ταυτόχρονα γνωρίζουν και 2 γυναίκες συγγραφείς, οι οποίες παρουσιάζουν παιδικά βιβλία και αφηγούνται παραμύθια, με διαδραστικό τρόπο. Tα παιδιά συνομιλούν με τους συγγραφείς και παίζουν μαζί τους με εικόνες, ζωγραφική, κατασκευές, ακροστιχίδες, σταυρόλεξα, κουίζ ερωτήσεων, κ.α. και φεύγοντας, παίρνουν μαζί τους, μπλοκ ζωγραφικής, αλλά και προτεινόμενες δραστηριότητες, σε ψηφιακά μέσα (cd).
Φέτος, οι μαθητές νηπιαγωγείων και μικρών τάξεων δημοτικών σχολείων έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στη χώρα της φαντασίας και να απολαύσουν παραδοσιακά παραμύθια από την Ευδοκία Ποιμενίδου, μέσα από το βιβλίο της «Παραμύθια, μύθια, αλήθεια», την Τετάρτη, 3 Απριλίου, ενώ οι μαθητές μεγάλων τάξεων δημοτικών σχολείων την Πέμπτη, 4 Απριλίου, ταξιδεύουν νοερά μέχρι το νησί της Λήμνου, με τη Ζαφειρία Κοτζαμάνογλου, μέσα από το βιβλίο της «Η σπηλιά του Φιλοκτήτη».
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.