Την παρέμβαση του Επιμελητηρίου Λάρισας προκάλεσε το σοβαρό πρόβλημα που εντοπίστηκε με τη λειτουργία των τερματικών POS την περίοδο των Χριστουγέννων. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση χάθηκαν πωλήσεις στην τοπική αγορά και ζητείται από τις διοικήσεις των τραπεζών να φροντίσουν τις ημέρες πριν την Πρωτοχρονιά να μην παρατηρηθούν ανάλογα προβλήματα.
Στην ανακοίνωση του Επιμελητηρίου αναφέρονται τα εξής:
"Τις τελευταίες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, και εντονότερα την παραμονή 24 Δεκεμβρίου, παρατηρήθηκε σοβαρή δυσλειτουργία σε ότι αφορά στις συναλλαγές μέσω τερματικών pos. Αποτέλεσμα ήταν, πέρα από την ταλαιπωρία των καταναλωτών, να χαθούν πολλές πωλήσεις καθώς πολλοί καταναλωτές δεν διέθεταν μετρητά για τις αγορές τους ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν ήταν και δυνατή η ανάληψη μετρητών από τα ATM.
Ενόψει και των ημερών πριν την πρωτοχρονιά, κατά τις οποίες η αγοραστική κίνηση είναι παραδοσιακά αυξημένη, καλούμε τις διοικήσεις των τραπεζών να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να μην παρατηρηθούν ξανά ανάλογα φαινόμενα, καθώς η αγορά δεν έχει την πολυτέλεια απώλειας ούτε ενός ευρώ".
Tο kosmoslarissa.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.