Να ικανοποιηθεί το αίτημα των κατοίκων για μετατροπή της οδού Βόλου σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, καθώς και όλα τα απαραίτητα έργα για τη μετατροπή του τμήματος της Παλιάς Εθνικής Οδού σε αστικό δρόμο, ζήτησε ο βουλευτής του ΚΚΕ, Γιώργος Λαμπρούλης, κατά τη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης του Κόμματος στη Βουλή.
Τόνισε πως το πρόσφατο δυστύχημα στη Λάρισα στη διασταύρωση της Βόλου με την Παλιά Εθνική Οδό (σήμερα Καραμανλή) που έχασε τη ζωή της μια νέα κοπέλα, έρχεται να προστεθεί στα δεκάδες ατυχήματα, πολλά απ’ αυτά θανατηφόρα, που προκαλούνται στο συγκεκριμένο δρόμο-καρμανιόλα της πόλης. Ανέφερε ότι πρέπει να γίνουν άμεσες παρεμβάσεις, όπως ανισόπεδες διαβάσεις πεζών, σήμανση, καλύτερος φωτισμός, πεζοδρόμια, παράκαμψη, σύνδεση Παλιάς και Νέας Εθνικής έξω από την πόλη.
Επιπλέον, ανέδειξε το πρόβλημα των διοδίων ζητώντας την κατάργησή τους, σημειώνοντας ότι είναι η βασική αιτία που εξαναγκάζει τα βαρέα οχήματα να διέρχονται την πόλη μέσω της Παλιάς Εθνικής Οδού Λάρισας - Βόλου».
Συμφώνησε με τις επισημάνσεις του ΚΚΕ ο Νίκος Μαυραγάνης, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών. Πρόσθεσε όμως πως «η αποκλειστική αρμοδιότητα για τη μελέτη ανήκει στην Περιφέρεια Θεσσαλίας» και ότι ως υπουργείο «έχουμε τη δυνατότητα να συμβάλουμε οικονομικά όταν υπάρχουν ώριμες μελέτες από την Περιφέρεια» την οποία κάλεσε «να ευαισθητοποιηθεί επιτέλους».
Δήλωσε πως «εγγράφως θα οχλήσω την Περιφέρεια Διοίκηση», ωστόσο για τα διόδια που έχει την ευθύνη η κυβέρνηση, ο υφυπουργός απέφυγε να αναφερθεί στις απαντήσεις του.
Υπάρχουν διαχρονικές ευθύνες στις κυβερνήσεις και την τοπική διοίκηση ανέφερε ο Γιώργος Λαμπρούλης και τόνισε ότι η κυβέρνηση πρέπει να παρεμβαίνει και να μην περιμένει το πότε η τοπική διοίκηση θα πάρει πρωτοβουλία για την επίλυση ενός προβλήματος.
Επανέλαβε το πρόβλημα με τη διέλευση βαρέων οχημάτων λόγω των διοδίων και ζήτησε να προχωρήσουν οι άμεσες παρεμβάσεις με τη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.

902.gr