Πρόγραμμα επιθετικής προβολής των τουριστικών προορισμών της για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού υλοποιεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας με νέο τηλεοπτικό σποτ που θα προβάλλεται στα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας.
Παράλληλα η διαφημιστική καμπάνια «Meet the heart of Greece» προβλέπει την προβολή τη Θεσσαλίας με έντυπα σε όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
Το νέο τηλεοπτικό σποτ παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός σε συνέντευξη Τύπου.
«Ζούμε σε μια αναθεωρητική εποχή. Συνεπώς η στρατηγική με την οποία κινούμαστε στον τουρισμό χρειάζεται να είναι ευέλικτη και να προσαρμόζεται στις τάσεις της αγοράς.
Γι αυτό αποφασίσαμε την επιθετική προβολή των τουριστικών προορισμών της Θεσσαλίας στην εσωτερική αγορά» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
«Μέσα από το διαφημιστικό πρόγραμμα που έχουμε σχεδιάσει σε συνεργασία με την Marketing Greece του ομίλου ΣΕΤΕ προβάλλουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειας όπως το Υποθαλάσσιο Μουσείο της Αλοννήσου, τα Μετέωρα, το Πήλιο, τα νησιά μας Σκόπελο, Σκιάθο και Αλόννησο, τον Όλυμπο, τον Κίσσαβο, τα παράλια του νομού Λάρισας, τη Λίμνη Πλαστήρα κλπ.
Ακόμη έχουμε σχεδιάσει πρόγραμμα προβολής με διαφημιστικά έντυπα που θα τοποθετηθούν στα αεροδρόμια Σκιάθου, Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Κω, Σάμου, Λέσβου, Καβάλας» πρόσθεσε ο Περιφέρειαρχης.
Από την πλευρά του ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού Γιάννης Μπουτίνας υπογράμμισε τα εξής:
«Το πλάνο μας όσον αφορά τη Frapport ήταν να προσεγγίσουμε τους ανθρώπους που κινούνται μέσα στα περιφερειακά αεροδρόμια.
Σε όλα τα διαφημιστικά έντυπα των αεροδρομίων θα υπάρχει μια φωτογραφία που θα καλεί τους τουρίστες να επισκεφτούν την καρδιά της Ελλάδας. «Meet the heart of Greece» είναι το μότο μας που παρουσίασε πριν λίγες μέρες από το Βόλο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας.
Παράλληλα από την ερχόμενη εβδομάδα θα προβάλλεται σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας ένα διαφημιστικό σποτ δέκα δευτερολέπτων που θα καλεί τον κόσμο να έρθει στη Θεσσαλία για να την ερωτευτεί και να απολαύσει ασφαλείς διακοπές».