Το πρώτο Συνέδριο «Τουρισμός Υγείας στη Θεσσαλία», που θα πραγματοποιηθεί στις 19 και 20 Ιανουαρίου στη Λάρισα και το Συνέδριο & Workshop με τίτλο «Social Media in Tourism» που θα διεξαχθεί στις 21 και 22 Ιανουαρίου στην Αθήνα, έθεσε υπό την αιγίδα του ΕΟΤ, με σχετικές αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα του Οργανισμού κ. Κωνσταντίνου Τσέγα.
Πρόκειται για δύο πολύ σημαντικές εκδηλώσεις, οι οποίες εντάσσονται στον στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού κας Έλενας Κουντουρά, που υλοποιεί ο ΕΟΤ, για την προβολή των ειδικών μορφών τουρισμού που προσφέρει η χώρα και τη διαρκή ενίσχυση της επικοινωνίας της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Το Συνέδριο «Τουρισμός Υγείας στη Θεσσαλία», που συνδιοργανώνεται από το Επιμελητήριο Λάρισας, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Τουρισμού Υγείας και το Ελληνοτουρκικό & Ελληνοβουλγαρικό Εμπορικό Επιμελητήριο, απευθύνεται σε επιστήμονες, επαγγελματίες του κλάδου της Υγείας, τουριστικούς πράκτορες, Έλληνες και ξένους δημοσιογράφους, καθώς και εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πρεσβειών και επιμελητηρίων, ενώ σκοπός του είναι η προβολή των δυνατοτήτων της Θεσσαλίας ως αξιόπιστου προορισμού για Τουρισμό Υγείας, καθώς διαθέτει υπερσύγχρονες ιατρικές και νοσοκομειακές υποδομές όπως και υψηλής ποιότητας εγκαταστάσεις υποδοχής και φιλοξενίας.
Οι διοργανωτές αποσκοπούν, επίσης, στην καθιέρωση του συνεδρίου σε ετήσια βάση, γεγονός που θα συμβάλλει καθοριστικά στην ένταξη της Θεσσαλίας στον διεθνή χάρτη του Τουρισμού Υγείας και ευεξίας και στην περαιτέρω ανάδειξή της ως ιδανικό τόπο «για υποβοηθούμενη διαβίωση σε ένα εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον».
Στο Συνέδριο «Social Media in Tourism» θα παρουσιαστούν αναλυτικά οι μέθοδοι για την αποδοτικότερη χρήση των social media στην προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στον κλάδο του HORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ), έτσι ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή προσέλκυση ταξιδιωτών / πελατών.
Έμπειροι Έλληνες και ξένοι ομιλητές θα μοιραστούν όλες τις νέες τάσεις, τις εξελίξεις, τις καλές πρακτικές, τα tips και τα μυστικά σχετικά με τον αποτελεσματικότερο τρόπο αξιοποίησης των social media, ενώ οι θεματικοί άξονες θα επικεντρωθούν στα ζητήματα που επηρεάζουν το τουριστικό marketing παγκοσμίως και απασχολούν μεγάλους, μεσαίους και μικρούς διαφημιζόμενους.
Στο πλαίσιο εργασιών του συνεδρίου, εξάλλου, θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιανουαρίου Post Conference Workshop, που θα δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν σχετικά με τη νέα τάση χρήσης Super High Tech λύσεων, Immersive Media & Virtual Reality για οικονομίες κλίμακας, social buzz & social sharing στον Τουρισμό.

tornosnews.gr