Τουλάχιστον 500 αυτοκίνητα της σειράς BMW 116, που πωλήθηκαν στην περιοχή της Θεσσαλίας, θα ανακληθούν για επιδιόρθωση βλάβης από την αντιπροσωπεία της Παπαδόπουλος Α.Ε. στη Λάρισα.
Την είδηση επιβεβαίωσε η ίδια η αντιπροσωπεία, σε ερώτηση του kosmoslarissa.gr, χωρίς πάντως να υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για το είδος της βλάβης που εμφανίζεται στο συγκεκριμένο μοντέλο. «Εμείς δουλεύουμε βάση εντολής από το εργοστάσιο κατασκευής στη Γερμανία το οποίο μας υποδεικνύει οχήματα με συγκεκριμένους αριθμούς πλαισίου που πρέπει να ανακληθούν», δήλωσε ο υπεύθυνος του συνεργείου Κώστας Καρακώστας. Πρόσθεσε δε ότι η συνήθης επιδιόρθωση σχετίζεται «με την ανατροφοδότηση του λογισμικού του αυτοκινήτου», διευκρινίζοντας πάντως ότι ένα ανακληθέν όχημα ενδεχομένως να χρειάζεται και κάτι άλλο το επίσης επιδιορθώνεται.
Παράπονα πελατών
Σε ερώτηση αν υπάρχουν περιπτώσεις πελατών, της σειράς 116, που διατύπωσαν παράπονα διότι ενώ, ύστερα από σχετική ειδοποίηση για ανάκληση πήγαν το αυτοκίνητό τους στην Παπαδόπουλος Α.Ε., άργησαν να το παραλάβουν ή δεν τους δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης, ο ίδιος το διέψευσε. «Εμείς διαθέτουμε σε όλους αυτοκίνητο αντικατάστασης και ειδοποιούμε τον πελάτη να φέρει το αυτοκίνητό του στο συνεργείο, αφού πρώτα έχουμε εξασφαλίσει τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν».
Δεν είναι όμως πάντα ακριβώς έτσι, καθώς το kosmoslarissa.gr έχει στη διάθεσή του μαρτυρία πελάτη της Παπαδόπουλος Α.Ε., κατοίκου Θεσσαλικής πόλης, ο οποίος διαμαρτύρεται για το αντίθετο.
Όπως ο ίδιος αναφέρει, κλήθηκε εσπευσμένα από την αντιπροσωπεία να προσκομίσει το αυτοκίνητό του στη Λάρισα για επιδιόρθωση, στα πλαίσια της ανάκλησης που κάνει η BMW για τη σειρά 116. Το πήγε ημέρα Παρασκευή αλλά όχι μόνο δεν του έδωσαν όχημα αντικατάστασης, όπως προβλέπεται, του κράτησαν και το αυτοκίνητο μέσα και το ξαναπήρε την Τρίτη! Όταν τους ρώτησε τι θα κάνει τόσες μέρες χωρίς αυτοκίνητο αλλά και πως θα επιστρέψει στην πόλη του, η απάντηση που έλαβε ήταν ότι η εταιρεία δεν έχει άλλο αυτοκίνητο αντικατάστασης να του παραχωρήσει διότι και τα 7 που διαθέτει για πελάτες έχουν δοθεί σε άλλους! Μπροστά στην επίμονη διαμαρτυρία του, ότι δεν έχει μέσο για να επιστρέψει στο σπίτι του, υπάλληλος της αντιπροσωπείας τον μετέφερε στη …μισή απόσταση από την πόλη που διαμένει, όπου εκεί κατέφθασε συγγενικό του πρόσωπο, με το δικό του όχημα, που στο μεταξύ είχε ειδοποιηθεί από τον ίδιο να πάει να τον παραλάβει…
Δεν είναι σίγουρα η καλύτερη αντιμετώπιση, από μια επιχείρηση με καλό όνομα, απέναντι σε πελάτη που πλήρωσε ένα σημαντικό ποσό για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο ΒΜW…
Τ.Κ.