Συνεχής είναι από το Δήμο Λαρισαίων η αξιολόγηση της λειτουργίας του συστήματος ελεγχόμενης πρόσβασης στους πεζοδρόμους (μπάρες), το οποίο έχει τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία στον βόρεια ζώνη, πέριξ του λόφου του Φρουρίου.
Στο πλαίσιο αυτό και με πρωτοβουλία του αντιδημάρχου ΚωνσταΝτίνου Διαμάντου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με την παρουσία του Διοικητή του τμήματος Τροχαίας Λάρισας κ. Βασίλειου Βλαχογιάννη, των Αντιδημάρχων Δημοτικής Αστυνομίας κ. Κοσμά Γιαννακόπουλου και Καθημερινότητας κκ. Γιάννη Αλεξούλη και των προϊσταμένων του Τμήματος Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων κ. Αλέξη Παπαχατζή και της Δημοτικής Αστυνομίας κου Απόστολου Βουβούσα.
Η λειτουργία του “έξυπνου” συστήματος των βυθιζόμενων μπαρών αλλά και όλο το πλαίσιο λειτουργίας και ελέγχου του Δημόσιου χώρου στην πόλη ήταν στο επίκεντρο της συζήτησης.
Αρχικά επιβεβαιώθηκε από κάθε πλευρά η συστηματική και αποδοτική συνεργασία μεταξύ Δήμου και Τροχαίας. Άλλωστε, στην άτυπη Επιτροπή Κυκλοφοριακού όπου προεδρεύει ο κος Διαμάντος συμμετέχει εκπρόσωπος και των δύο σωμάτων.
Σε πρόσφατη δε συνεδρίαση ο Διοικητής της Τροχαίας είχε τη δυνατότητα ο ίδιος να μετέχει και να ενημερώσει για την πλούσια δράση με απτά αποτελέσματα της Τροχαίας Λάρισας.
Από τη σύσκεψη προέκυψε ότι, είναι απαραίτητο να υπάρχουν κοινές δράσεις ενημέρωσης των πολιτών σχετικά με κάθε ζήτημα που αφορά την λειτουργία του νέου συστήματος.
Επίσης, επιβεβαιώθηκε ο συντονισμός ενεργειών των δύο σωμάτων στην προσπάθεια της ελεγκτικής δράσης απέναντι στην καθημερινή παραβατικότητα που αφορά το παράνομο παρκάρισμα, την κίνηση των δικύκλων εντός των πεζοδρόμων, την τήρηση των κανόνων του νέου “έξυπνου” συστήματος (πχ ωράριο και επιτρεπόμενα μέσα τροφοδοσίας εντός της Ζώνης Ελέγχου), της αυθαίρετης κατάληψης με τραπεζοκαθίσματα και παράνομες κατασκευές που εμποδίζουν την κίνηση των οχημάτων Κοινής ωφέλειας αλλά και όσων πολιτών έχουν άδεια διέλευσης.
Σημαντική επίσης κοινή δράση θα είναι η επιδίωξη αλλαγής της νοοτροπίας μέσα από τη συνεργασία με την Εκπαίδευση αφού είναι γνωστό ότι οι αυριανοί πολίτες, τα παιδιά μπορούν πιο εύκολα να μάθουν και να προσαρμοστούν.