Ο διοικητής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας και του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, κ. Θανάσης Μητσιός έστειλε απάντηση σχετικά με την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει : "Η Διοίκηση του νοσοκομείου προχώρησε από αρχές φθινοπώρου στην έκδοση σχετικών αποφάσεων προκήρυξης – πλήρωσης θέσεων προϊσταμένων τμημάτων της Διοικητικής, Ιατρικής, Τεχνικής και Νοσηλευτικής υπηρεσίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα τις διατάξεις των παρ.5 και 6 του άρθρου πέμπτου του ν.3839/10, τις διατάξεις του άρθρου 10 του ν.4024/11, με εξαίρεση τις προϋποθέσεις που αφορούν στην υλοποίηση της στοχοθεσίας και του άρθρου 4 του ν.4275/2014, όπως ρητά προέβλεπαν οι διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 6 του ν.4275/14. Συγκεκριμένα και με χρονολογική σειρά εξέδωσε:
• Την αριθ.πρωτ. 37620/22-8-2014 προκήρυξη – πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για την πλήρωση θέσης προϊσταμένου τμήματος Διαιτολογίας – Διατροφής της Ιατρικής Υπηρεσίας της οργανικής μονάδας της έδρας Λάρισας,
• Την αριθ.πρωτ.38096/26-08-2014 προκήρυξη – πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για την πλήρωση θέσεων προϊσταμένων τμημάτων Διοικητικής – Οικονομικής Υπηρεσίας της οργανικής μονάδας της έδρας Λάρισας,
• Την αριθ.πρωτ. 38408/28-8-2014 προκήρυξη – πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για την πλήρωση θέσης προϊσταμένου τμήματος Κοινωνικής Εργασίας της Ιατρικής Υπηρεσίας της οργανικής μονάδας της έδρας Λάρισας,
• Την αριθ.πρωτ. 39468/4-9-2014 προκήρυξη – πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για την πλήρωση θέσης προϊσταμένου τμήματος Παραϊατρικού Προσωπικού της Ιατρικής Υπηρεσίας της οργανικής μονάδας της έδρας Λάρισας,
• Την αριθ.πρωτ. 39819/5-9-2014 προκήρυξη – πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για την πλήρωση θέσεων προϊσταμένων τμημάτων της Τεχνικής – Ξενοδοχειακής Υπηρεσίας της οργανικής μονάδας της έδρας Λάρισας,
• Την αριθ.πρωτ. 41014/12-9-2014 προκήρυξη – πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων για την πλήρωση θέσεων προϊσταμένων τμημάτων της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας της οργανικής μονάδας της έδρας Λάρισας.
Οι ανωτέρω αναφερόμενες διατάξεις νόμων, προσδιόριζαν με σαφήνεια τα κριτήρια επιλογής, με βαρύτητα σε αυτά που αφορούσαν τα επαγγελματικά – τεχνικά προσόντα, δηλαδή τίτλους σπουδών, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι, ξένες γλώσσες, αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης χωρίς να παραγνωρίζεται η αξία των κριτηρίων της ομάδας εργασιακή – διοικητική εμπειρία (συνολικός χρόνος υπηρεσίας και χρόνος υπηρεσίας σε θέσεις προϊσταμένων οργανικής μονάδας).
Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι η διαδικασία κρίσεων προϊσταμένων είχε αρχίσει πολύ πριν ανακοινωθούν οι εκλογές όπως και οι αντίστοιχες τοποθετήσεις των κριμένων υπαλλήλων στις αντίστοιχες θέσεις ευθύνης. Η τοποθέτηση ήταν μια τυπική διαδικασία ολοκλήρωσης των κρίσεων, οι δε τοποθετήσεις των προϊσταμένων μπορούν να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή, σύμφωνα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.
Ως Διοικητής ενός Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου, πραγματικά, δυσκολεύομαι να καταλάβω την επιχειρηματολογία, ότι ενώ είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία των κρίσεων και ενώ δεν υπήρχε κανένα απαγορευτικό (κώλυμα νόμου), δεν θα έπρεπε να εφαρμοστεί η νομοθεσία αλλά αντίθετα θα έπρεπε να παραμείνουν σε θέσεις ευθύνης προϊστάμενοι με θητείες που έχουν λήξει, ενώ είχαν ήδη επιλεγεί οι υπάλληλοι από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο του νοσοκομείου.
Η Διοίκηση επέλεξε την προβλεπόμενη διαδικασία κρίσεων για την κάλυψη των κενών, εδώ και χρόνια θέσεων ευθύνης, με σαφή, καθορισμένα από το νόμο κριτήρια, αντί να προβεί σε αναθέσεις με κριτήρια – όχι σπάνια- τις προσωπικές σχέσεις και την κομματική ταυτότητα.
Εάν οι ανεξάρτητες και με κριτήρια κρίσεις είναι συμπτώματα χρόνιας «γάγγραινας», ας απορρίψουμε και το ΑΣΕΠ και ας κάνουμε νέες διαδικασίες όχι όμως να δημιουργούμε εντυπώσεις που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
Η επιλογή προσώπων για την κατάληψη θέσεων ευθύνης, όπως είναι αυτές των προϊσταμένων οργανικών μονάδων στη Δημόσια Διοίκηση, με αποκλειστικό γνώμονα τις ικανότητες και τα προσόντα τους θα έπρεπε να αποτελεί αυτονόητη πρακτική".