Για ένα συναρπαστικό εκπαιδευτικό ταξίδι στην ιστορία του αρχαίου θεάτρου στην Ελλάδα θα υποδέχεται το κοινό η έκθεση «Ανακαλύπτουμε το αρχαίο θέατρο», που ανοίγει την αυλαία της στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας και θα εγκαινιαστεί από την Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Λίνα Μενδώνη, το Σάββατο 28 Ιανουαρίου και ώρα 17:00, στην αίθουσα περιοδικών εκθέσεων του Μουσείου.

Το ταξίδι στο αρχαίο θέατρο ξεκινά από τα πρώτα αυτοσχέδια θεάματα, τη γέννηση του αρχαίου δράματος στην Αθήνα, και φθάνει μέχρι και την αναβίωσή του σήμερα διανύοντας μια διαδρομή που συνδυάζει πληροφόρηση και ψυχαγωγία και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση της τεχνολογίας μέσα από την προβολή videο και διαδραστικών εφαρμογών. Απευθύνεται σε μαθητές και εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, οικογένειες αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο. Στο πλαίσιο της έκθεσης θα υλοποιούνται εκπαιδευτικά προγράμματα για σχολικές ομάδες, ενώ είναι κατάλληλα σχεδιασμένη ώστε να είναι επισκέψιμη και από ΑμεΑ.

Η έκθεση εμπλουτίζεται από φωτογραφικό και εποπτικό υλικό σχετικά με τα δύο αρχαία θέατρα που σώζονται στην πόλη της Λάρισας, καθώς και από αρχαιολογικά ευρήματα του Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας που σχετίζονται με το αρχαίο δράμα.

Σημαντική είναι η συμβολή του Θεσσαλικού Θεάτρου στην έκθεση με την παραχώρηση θεατρικών κοστουμιών από εμβληματικές παραστάσεις τραγωδιών, με τις οποίες έχει αφήσει τη δική του σφραγίδα στη σύγχρονη παραστασιολογία του Αρχαίου Δράματος.

Η έκθεση «Ανακαλύπτουμε το αρχαίο θέατρο» σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Αρχαιολογικών Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, στο πλαίσιο της Πράξης «Το θέατρο ως φορέας παιδείας και πολιτειακής αγωγής στην αρχαιότητα και σήμερα» για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», με πρώτη παρουσίαση στην Αθήνα, στο Μουσείο Παύλου και Αλεξάνδρας Κανελλοπούλου. Η Πράξη συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.