Oι μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Νίκαιας συμμετείχαν σε διαγωνισμό – φεστιβάλ ρομποτικής της Πανελλήνιας Δράσης «1821 Μικρή Επανάσταση στην Εκπαίδευση» που πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα.
Οι μαθητές/τριες αφού εκπαιδεύτηκαν σε αρχές προγραμματισμού με τη χρήση του λογισμικού της Microsoft Make Code, παρουσίασαν ρομποτική κατασκευή με εκπαιδευτικό σενάριο με τίτλο: «Ενεργειακή Επανάσταση το Νησί του Ήλιου»
Σύμφωνα με το Διευθυντή του σχολείου κ. Δημήτριο Μαρινόπουλο η αξιοποίηση ρομποτικών περιβαλλόντων μάθησης στη διδακτική διαδικασία αποτελεί μία από τις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας , καθώς με τον τρόπο αυτό προάγεται, μεταξύ άλλων, η καινοτομία και η δημιουργικότητα. Στο πλαίσιο αυτό η διοίκηση του σχολείου προτείνει, συντονίζει, ενθαρρύνει και υποστηρίζει δράσεις που επιτελούν τον παραπάνω σκοπό.
Η συμμετοχή των μαθητών/ριών στον παραπάνω διαγωνισμό συνέβαλε τα μέγιστα ώστε τα παιδιά να αντιληφθούν την προστιθέμενη αξία που δύναται να προσδώσει η αξιοποίηση (ρομποτικών) τεχνολογικών περιβαλλόντων μάθησης στην οικοδόμηση των στόχων της διδασκαλίας. Άλλωστε η συμμετοχή στον παραπάνω διαγωνισμό αποτελεί το πρώτο βήμα για το σχολείο ως προς την ένταξη και αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οι εκπαιδευτικοί που προετοίμασαν τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό/φεστιβάλ είναι η Βασιλική Καραγιώργου ΠΕ70 (προπονήτρια ομάδας), η Ευαγγελία Καραβάκα (ΠΕ70) και η Βάγια Καρατσιβούλη (ΠΕ86).
Την ομάδα των μαθητών/ριών συνόδευσαν οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών τους οποίους η σχολική μονάδα τους ευχαριστεί για την υποστήριξη, την πολύ θετική ανταπόκριση και τη συνεργασία για την ολοκλήρωση του πρώτου αυτού εγχειρήματος.
Στην αποστολή των μαθητών/ριών παρευρέθει επιπλέον ο Αντιδήμαρχος Νίκαιας του Δήμου Κιλελέρ κ. Αντώνης Ρεντζιάς , με διπλή ιδιότητα και ως γονέας μαθητή αλλά και με το θεσμικό του ρόλο, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά τόσο αυτόν όσο και το σύνολο της δημοτική αρχής με επικεφαλής τον Δήμαρχο Αθανάσιο Νασιακόπουλο για τη διαρκή υποστήριξη της σχολικής μονάδας.