Από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και όχι από τον ΟΣΕ θα προκηρυχθούν, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι εργολαβίες για την πλήρη αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου από τις καταστροφές του Daniel.

To κόστος των εργολαβιών εκτιμάται στα 463 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνουν τμήματα από το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τα τμήματα Λάρισα – Βόλος και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.

Οι εργολαβίες έχουν διαμορφωθεί ως εξής:

-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον κύριο άξονα, από ΣΣ Δομοκού μέχρι Σ.Σ. Μεζούρλου.

-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον άξονα Σ.Σ. Παλαιοφάρσαλος – Σ.Σ. Καλαμπάκα.

-Οριστική αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών στον άξονα Σ.Σ. Λάρισα – Σ.Σ. Βόλου (πλην νέας χάραξης ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ), με ανύψωση της γέφυρας του Κραυσίδωνα.

-Νέο interlocking για το τμήμα σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης στο τμήμα Σ.Σ. Δομοκός – Σ.Σ. Κρανώνα & Σ.Σ. Εμπορικού Ζάχαρης.

Φώτης Φωτεινός (metaforespress.gr)