Με πρωτοβουλία της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κ. Αικατερίνης Καραγιώργου πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022, συνάντηση εργασίας εκπροσώπων αρμόδιων φορέων, προκειμένου να αναζητηθούν αποτελεσματικές λύσεις και οι κατάλληλες παιδαγωγικές και διοικητικές ενέργειες, στο πλαίσιο της διαχείρισης συγκεκριμένων θεμάτων που αφορούν την υγεία, τη φοίτηση/σχολική διαρροή και τη λειτουργία των υποστηρικτικών δομών των μαθητών/τριών Ρομά του 11ου και του 33ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας, καθώς και του 2ου και του 31ου Νηπιαγωγείου Λάρισας.
Σε αυτή παραβρέθηκαν η Διευθύντρια Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Θεσσαλίας κ. Δέσποινα Μάντζαρη, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Περιφερειακού Παρατηρητηρίου Κοινωνικής Ένταξης κ. Νικόλαος Πουτσιάκας, ο Διαμεσολαβητής της Κοινότητας Ρομά κ. Νικόλαος Παϊτέρης, η Κοινωνική Λειτουργός κ. Εύη Μπουκόρου και ο Ειδικός Παιδαγωγός κ. Ιορδάνης Χριστοδούλου από το Παράρτημα Ρομά του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Λαρισαίων, ο Διευθυντής του 11ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας κ. Σταμούλης Βλάνδος και ο Διευθυντής του 33ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας κ. Βασίλειος Κύργιας.
Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν τα εξής ζητήματα:
∙Εμβολιασμός των μαθητών/μαθητριών Ρομά και διαδικασία έκδοσης των Ατομικών Δελτίων Υγείας τους.
∙Λειτουργία του Παραρτήματος Ρομά του Κέντρου Κοινότητας κατά τρόπο, ώστε να ασκούνται οι οριζόμενες από τον Οδηγό Εφαρμογής και Λειτουργίας Κέντρων Κοινότητας αρμοδιότητες του επιστημονικού προσωπικού, προς εξυπηρέτηση των πραγματικών αναγκών των ωφελούμενων μαθητών/τριών των σχολικών μονάδων της περιοχής.
∙Διαχείριση του φαινομένου της μαθητικής διαρροής στις σχολικές μονάδες της Νέας Σμύρνης.
∙Προγραμματισμός της νέας χωροταξικής κατανομής των σχολικών μονάδων της Λάρισας για το σχολικό έτος 2023-2024.
Οι συμμετέχοντες/ουσες κατέθεσαν τις προτάσεις τους και συμφώνησαν να συντονίσουν τις ενέργειές τους, από κοινού με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των ανωτέρω ζητημάτων, με στόχο τη μη διαλείπουσα φοίτηση των παιδιών της σχολικής και προσχολικής ηλικίας της Κοινότητας Ρομά και την κοινωνική ένταξή τους.