Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και πολλές συμμετοχές ξεκίνησε σήμερα το πρωί το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding τόπου που διοργανώνεται από το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων.
Οι εργασίες του Συνεδρίου, που πραγματοποιείται στο Μύλο του Παπά, ξεκίνησαν με χαιρετισμούς εκπροσώπων φορέων, ενώ ο πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής και πρόεδρος του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στην ειαγωγική του ομιλία αναφέρθηκε στο Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για τη Λάρισα: Ανοικτή Πόλη, Ανοικτοί Χώροι, Ανοικτοί Άνθρωποι.
Ακολούθως η αρχιτέκτονας τοπίου κ. Νελλα Γκόλαντα παρουσίασε την υποψηφιότητα που υπέβαλε η Ελλάδα, στο διαγωνισμού του Συμβουλίου της Ευρώπης για τις παρεμβάσεις στον ανοικτό χώρο και η οποία είναι το έργο της κ. Γκόλαντα «Το Πείραμα της Λάρισας – Ο Γλυπτός Ποταμός – Αναπτύσσοντας Κώδικες Νερών στο Κέντρο της Πόλης της Λάρισας».
Το Συνέδριο θα διαρκέσει μέχρι και την Κυριακή.